تاپیکای منو بخون
انشاءالله چیزی نیس نگران نباش عزیزم به سلامتی بغلش کنی گلم
انشالله به حق همین روز عزیز و ساعت عزیز که با خبر خوش میایی و چیزی نمیشه 🤍
منم دیروز اینجوری شدم شیاف داد استرس نداشته باش دکتر گفت برای خیلیا پیش میاد
نگران نباش منم دیروز اینطوری شدم رفتم هماتومبود
چیزی نیس امپول و شیاف بذاری قطع میشه
حتما هماتوم داری اصلا نترس گلم به خدا اعتماد کن من خودمم هفته ۱۹ لکه بینی داشتم سه روز اینا درست شد
عزیزم اصلا نزار سونو واژینال کنن فقط شکمی
دوست من که از خونریزی کل لباسش و کف سالنی که اونجا بوده خونی میشه هماتوم بوده ماشالله پسرش الان ۲ سالشه
نگران نباش
نگران نباش به خودت استرس همنده بعضی ها اینجوری میشن فقط اگه خواستن معاینه کنن نزار سونو شکمی انجام بده
بدون درده هماتومه عزیزم امیدت ب خدا باشه😔
زایشگاه رفتی نزار از زیر معاینت کنن بگو سونو کنن
نترس اگه سقط باشه درد داره
اصلا نزار انگولکت کنن فقط سونو شکمی نگران نباش هماتومه
آخ الهی بگردمت 💔😭
منم اینجوریم رفتم پیش دکترم سونو دادم گفت هماتوم داری
احتمالا هماتوم داری
نگران نباش رفتی نزار معاینت کنن
شاید هماتوم داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.