۶ پاسخ

من این بیمارستان ک میخام زایمان کنم گف اگ شیر زیاد داشته باشی شیشه شیر میدن بعد اهدا میکنن ب بهزیستی میدن بچهایی ک دنیا اومدن رهاشدن

نه بابا دیگ هر چی خورد خورد دیگ ذخیره برا چیه 😒😒😫😫

چون شیرت الان آغوزه و تیره هست فک کنم همین روزای اول میتونی بهش بدی تا وقتی ک شیرت صاف نشده بعدش شنیدم خوب نیس بازم از بهداشت همه چیز رو بپرس شرایط نگهداری و گرم کردنشونم بپرس

چیطوری باید فریز کنم داخل چ چیزی باشه
و بعد که خواستم بهش بدم چیطور بهش بدم داغ کنم با بزارم از قبل یخ اش باز بشه

میتونی ولی بدوش بره چون دیگه شیراز زیاد نترس

نه به دوش منم دوشیدم تا ۳ ماه توی فریز میمونه منم میدوشیدم الان میدم میخوره

سوال های مرتبط