نه ربطی نداره
اتفاقا اگه تو پریودی درد زیاد کشیدی تحمل درد زایمان برات راحتتره
امیدوارم درست نباشه بیچاره ام من 🥲
فکر نکنم
من پریودی های خیلی سختی داشتم...خیلییییی ولی زایمانم عالی بود...سر اولی کل دردم یک ساعت بود سر دومی ده دقیقه .رسیدم بیمارستان زاییدم بعدش فرم پر کردم🤣
ربطی نداره
ن توروخدا من دردم تا حد مرگ بو پریودی
من پریودی هام تو مجردی دردناک بود ازدواج کردم خوب شدم و دوتا زایمان طبیعی داشتم اولی خیلی اذیت شدم اما دومی بیست دقیقه نشد دردام زایمان ها باهم فرق داره
ن اصلا من زیاد درد ندارم پریودی ولی زایمانام یکم سخت وطولانیه
والامن پریودی راحتی داشتم امازایمان ادلم بشدت سخت وطولانی بود.... انشالله اینبارراحت وسریع پیش بره
وای خدانکنهههه🥺🥺🥺🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.