۱۰ پاسخ

نه ربطی نداره

اتفاقا اگه تو پریودی درد زیاد کشیدی تحمل درد زایمان برات راحتتره

امیدوارم درست نباشه بیچاره ام من 🥲

فکر نکنم

من پریودی های خیلی سختی داشتم...خیلییییی ولی زایمانم عالی بود...سر اولی کل دردم یک ساعت بود سر دومی ده دقیقه .رسیدم بیمارستان زاییدم بعدش فرم پر کردم🤣

ربطی نداره

ن توروخدا من دردم تا حد مرگ بو پریودی

من پریودی هام تو مجردی دردناک بود ازدواج کردم خوب شدم و دوتا زایمان طبیعی داشتم اولی خیلی اذیت شدم اما دومی بیست دقیقه نشد دردام زایمان ها باهم فرق داره

ن اصلا من زیاد درد ندارم پریودی ولی زایمانام یکم سخت و‌طولانیه

والامن پریودی راحتی داشتم امازایمان ادلم بشدت سخت وطولانی بود.... انشالله اینبارراحت وسریع پیش بره

وای خدانکنهههه🥺🥺🥺🥺

سوال های مرتبط