🫠😫ای خدا کی بشه زایمات کنیم تموم شع
ن نمیره دستگاه
از ۳۶هفتع جنین کامله خوشگلم
من ۳۶هفتع۴روز زایمان کردم نینی هام نرفتن دستگاه
کجایی ی مدته نیستی 🥲
نه پسر من ۳۶هفته و ۶ رو بدنیا اومد صحیح و سلامت خداروشکر❣️
این سوال منم هست
منم ۱۹ مرداد وارد ۳۸هفته میشم و فقط ۱۹ و ۲۰ فرصت هست چون بعدش تعطیلاته😅
منم خیلی دلم میخواد ۳۱ شهریور دنیا بیاد میشه ۳۷ هفته و چهار روز ، دلم نمیخواد مهر ماهی بشه ولی دکترها میگن نمیشه🥲
نه کامله
من دکترم تاریخ ۳۷ هفته۵ روز داده گفتم دستگاه نمیره گف ن نمیره
پسرم 35 هفته و 6 روز رف دستگاه
دخترم 36 هفته و 6 روز نرف دستگاه
اگ تنفسش اینا مشگل نداشته باشه احتمالا نمیره
خودت میخوای این تایم زایمان کنی؟آخه منم میخوام دقیقا توی ۳۷ و ۶ روز زایمان کنم و استرس این موضوعو دارم
دختر من ۳۷ و یک روز با وزن ۲۷۰۰ ب دنیا اومد مشکلی نداره خداروشکر
ریسک نکن برا چند روز من دور از جون دیدم۳۸هفته به بعدم مشکل پیش اومده صبر کن وقتش
۳۷ هفته و ۴ روز دخترم با وزن ۲۵۰۰ به دنیا اومد. من قبلا امپول ریه زده بودم
۳۶ به بعد بچه کامله واحتمالا نمیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.