مامانا تا چندماهگی باید آروغ نی نی رو بگیریم

۷ پاسخ

😂من یادم نمیاد اخرین بار کی گرفتم 😂
ماشالا ایقدر شیطونه بعد اینک شیرش تموم شد باید بلندش کنیم دیگ همونجوری خودش اروغ میزنه

تا زمانی که بتونه بشینه

تا زمانی که خودش بتونه آروغ بزنه

منکه از سه به بعد نمیگیرم

تا زمانیکه کامل بشینه

تا فک کنم ۶ماهگی

تا ۶ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان پناه خانوم🩷 مامان پناه خانوم🩷 ۱۴ ماهگی
مامان فندق🌰 مامان فندق🌰 ۱۵ ماهگی
مامان جانا💗🧸 مامان جانا💗🧸 ۱۰ ماهگی
مامان اهورا‌ ‍🩵 ‍ مامان اهورا‌ ‍🩵 ‍ ۳ ماهگی