شیرخشک اولیه چی بگیرم نان ساده؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

آپتامیل ساده بگیر

اپتامیل۱

تو بیمارستان اگه نیاز داشته باشه نینی خودشون باتوجه به شرایط بچه میگن چی بهتره براش
برای بچه من دکتر اطفال نان یک گفت

من نظر خودمو میگم...میگن نان سنگینه بچه اولی را آپتامیل بهش دادم

برای بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان نبات🍭🍬🍋 مامان نبات🍭🍬🍋 ۳ ماهگی
مامان آریاآرمان آرمین مامان آریاآرمان آرمین ۶ ماهگی