هفته ۳۶حلوا بخورم اشکالی نداره

۴ پاسخ

هر هفته ای بخوری ایرادی نداره

ن نوش جونت

ارع عزیزم بخور اشکال ندارع
فقط زیاده روی نکن
ماه آخر گرمیجات نباید زیاد بخوری بخاطر زردی بچه

ن بابا بخور

سوال های مرتبط

مامان گِردل کوچولوم مامان گِردل کوچولوم روزهای ابتدایی تولد
مامان آرین و آروین مامان آرین و آروین ۶ ماهگی
مامان جوجو ممد🐣🩵💙 مامان جوجو ممد🐣🩵💙 ۵ ماهگی
مامان هیوا   🐻🐥🫀💖 مامان هیوا 🐻🐥🫀💖 ۴ ماهگی
مامان امیرحسین آیسو🩷 مامان امیرحسین آیسو🩷 ۲ ماهگی