۴ پاسخ

من از الان حال شمارو دارم حتی وقتی میشینم یا دراز میکشم موندم هفته های شما رسیدم چیکار کنم😑

نگو ک تواین هوامیخوای پیاده روی کنی..شبا بروپارک راه بروهوا هم بهتره مگه مجبوری تواین هوابری ک گرمازده هم بشی

دقیقااا
چون من تنگی نفس شدید هم دارم کلا نمیتونم فعالیت کنم

منم موندم با ای هوا چطور برم پیاده رویی

سوال های مرتبط