منم دقیقن هم قد توعم ۶۲ کیلو ... سینه باسنم پر کمرم باریک 🙂↔️🎐
اصولاً ده کیلو باید از قد بیشتر بود
مثلا تو تا ۶۲ کیلو جا داری بهتر دیده میشی
الان خوبی حیفه
ن تا ۶۰ هم اوکی من ۱۵۰ قدم ۶وزنم قبل ۶۰ بود خیلی خوب بود رون هم ژنتیک پر
بد نمیشی
ولی الان هم خیلی ایده آل هستی
باید ورزش کنی که مثلاً شکم درنیاری و...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.