۶ پاسخ

منم دقیقن هم قد توعم ۶۲ کیلو ... سینه باسنم پر کمرم باریک 🙂‍↔️🎐

اصولاً ده کیلو باید از قد بیشتر بود
مثلا تو تا ۶۲ کیلو جا داری بهتر دیده میشی

الان خوبی حیفه

ن تا ۶۰ هم اوکی من ۱۵۰ قدم ۶وزنم قبل ۶۰ بود خیلی خوب بود رون هم ژنتیک پر

بد نمیشی
ولی الان هم خیلی ایده آل هستی

باید ورزش کنی که مثلاً شکم درنیاری و...

سوال های مرتبط