خانما کی رفتین سونو آنومالی !
۱۷هفته و خورده ای بریم مشکلی نیس؟

تصویر
۱۰ پاسخ

من بچه اولمو هفده هفته و یک روز رفتم

زوده ۱۷ هفته
من خودم فردا که میشم ۱۸ هفته و۳ روز میخوام برم

من ۱۷هفته و ۶روز رفتم به گفته‌ی دکترم

من خودم ۱۶ هفته ۶ روزم که تموم شد فرداش ۱۷ شدم دکترم برا اون روز نوشته بود رفتم همه چیزم نشون داد

من ۱۷هفته و۶روز رفتم

من ۱۷ هفته و۵روزرفتم

من ۱۷ هفته و ۴ روز رفتم

دکتر گفت از ۱۶تا۱۸میتونی بیای

۱۸هفته و ۵ روز بهترین زمانشه

۱۸هفته و دو روز رفتم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان سه تا فرشته مامان سه تا فرشته هفته بیست‌وششم بارداری
مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی