۹ پاسخ

وای منم همینطور من از زایمان نمیترسم . من از ورود به مرحله ی جدید مادرشدن میترسم . یه حال عجیبیه. استرس دارم

من ک هر روز و هر شب ب زایمان فکر میکنم و میترسم
هر بار خودمو توی ی موقعیت تصور میکنم ی بار طبیعی ی بار سزارین
واقعا هر دوتاش ترسناکه

منم میترسم

من میترسم از پسش برنیام🥲
از طرفی چون تنهام کسی پیشم نیست میترسم
از اینکه نمیدونم چقدر قراره پاره پوره شم میترسم
از اینکه تنهایی چجوری ببرمش حموم کی ختنه اش کنیم کی اسم گذاری کنیم اصلا از هر ثانیه بعدش میترسم😫

وای اره منم🥺سزارینی یا طبیعی؟ من از سزارین و ..میترسم

وای منم همینم
اتفاقا دیشب داشتم به یکی از دوستام میگفتم
گفتم هر چی میره جلوتر استرس ادم بیشتر میشه

منم خیلی حالم بد بود
یه چندروزیه بهتر شدم
البته هنوز شبا بیخوابی دارم و کابوس میبینم

اره عادیه

ارع منم داغون بودم

سوال های مرتبط