۲ پاسخ

راحت شدی دیگه کاش منم می‌بردم ختنه گناه داره بچم

پسرمو ختنه کردم سنتی بخیه هاش هنوز نیفتاده

سوال های مرتبط

مامان آوین خانوم مامان آوین خانوم ۷ ماهگی