وای منم😭همش فکمیکنم به اندازه کافی تلاش نمیکنم و ناامید میشم ازینکه مامان خوبی باشم
طبیعی اونم واسه بچه اول .ولی خب ازخودت دور کن این حسو
طبیعیه عزیزم،به مرور عادت میکنی و خیلی بهتر میشی. من شب اول که اومدیم خونه خیلی نگران بودم میگفتم یعنی من اصلا میتونم شبها بخوابم یا باید مدام بیدار وایسم و چکش کنم ولی دیدم نه اینجوری نیست.
من شبا نگاش میکنم بابت مظلومیت و کم تحریکی خودم گریم میگیره الآنم نگاه میکنم بغضم میگیره
من هنو ب دنیا نیومده انقدر ازین افکار دارم خدا میدونه. همش تصویرسازی های منفی میاد همش میگم نکنه اینطوری شه اونطوری شه
طبیعیه عزیزم من خودم بچه اولمه که باردارم
اما زنداداشم سر بچه اولش خیلی استرس داشت انشاالله تا چهل روزگی یاد میگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.