۱۷ پاسخ

واسه منم همینه،

برای منم همینه

چون دیگه نزدیکه بزایی😁

از منم همینطوره

چون مارو دق بده

همه ش تواینترنتم ببینم راسته یاحقیقت داره

چون نزدیک زایمانته
برا منم همه ۲۵ هفته ها میاره
انگاری بخاطر اینه ک تجربه هاشون استفاده کنیم

من از ۳۰هفته ب بعد اینجوری شد گهوارم

برا منم میاد خوب

منم برام اینجوریه
میگم پس اون بی بی چک ها چیشدن اقدامی ها کجا رفتن همش از پی پی شیر میپرسن

میگن سرپسرکه باردارهستی پابزاره تو۹ماه عجله داره وزودزایمان میکنه این حقیقت داره استرس وحشتناکی گرفتم که نگو من سزارینی هستم وبچه هم درشته میترسم ازدردزایمانی که بچه درشت باشه ونتونم تحمل کنم

آره برای منم😂از همین الان استرس شیر دادن و بیدار موندن و....گرفتم😥

برای منم میاره... منم موندم🤣

مال منم همینطور شده،باز تو نزدیکی به زاییدن.من چی بگم😂

نمیدونم منم همینم

اصولا یه دوهفته جلوتر از خود ادمو میارهفکر کنم میخاد از تجربیاتشون استفاده کنیم

من و تو موندیم انگار ، همه زاییدن 😂

سوال های مرتبط

مامان آراد 🐣💙 مامان آراد 🐣💙 ۱ ماهگی
مامان سلین🩷😍 مامان سلین🩷😍 ۱۲ ماهگی
مامان شایان مامان شایان ۶ ماهگی
مامان رادنیک 👑🧿 ♥️ مامان رادنیک 👑🧿 ♥️ ۳ ماهگی
مامان پسری💎 مامان پسری💎 روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا🤰🏻🩵 مامان آریا🤰🏻🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری