۵ پاسخ

تا ۱۶هفته باید بخوری،
بعد از ۱۶ هفته تا سه ماه بعد زایمان مولتی ویتامین وآهن،

عزیزم تا اخر نخور تا ۱۶هفته بخور دیگه نخور بعدش مولتی ویتامین بخور

من تا 16هفته خوردم بعد اون دکتر گفت نخور دیگه

ب من دکتر گفت ففول بخورم دیگ اسیدفولیک نخورم

بله عزیزم تااخربارداری

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن هفته نوزدهم بارداری
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی