دارم سرما میخورم چکار کنم 😩

۴ پاسخ

آب گرم
ویتامین سی
شب خودتو گرم نگهدار ایشالا که چیزی نیس

اگ خوردیش ک دیگه کار تمومه. من تازه خوب شدم 😂فقط پرتغال و لیمو شیرین تا اونجایی ک میتونی بخور

اب نمک قرقره کن

منم همین سوال پرسیدم دوستان کلی راهنمایی کردن تو تاپیکام بخون کمکت میکنه

سوال های مرتبط

مامان علسچه🍯💕 مامان علسچه🍯💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تو دلیم 🧸🤰🏻 مامان تو دلیم 🧸🤰🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری