۵ پاسخ

من تقریبا تا روز ۴۰ مراعات کردم، بعدش همه چیز میخوردم البته بعدش هم دمنوش شوید میخورم ک سردی و نفخ رو از بین ببره نمیشه

پسته بادوم سنگینه بچه دل درد میشه پشتش عرق نعنا یکن با چای نبات بخور

کانال داریم برای رژیم مطالب کاربردی میزاریم
خواستید عضو بشید
مشاوره تخصصی داریم
حرکات ورزشی بخواین میدیم
و برنامه غذایی اصولی متناسب با متابولیسم بدن
فشرده و منعطف
روزانه هفتگی ماهانه داریم
خواستید پیام بدین

@Ns_A_Fh_79
روبیکا
@nasasaza

بله
@Ns_A_Fh_79
ایتا

کاهو لپه تو غذا لوبیا که نفخش گرفته نشده
نه زیاد سر ردیجات بخور نه زیاد گرمیجات

همه چی به غیر از چیزای نفاخ

سوال های مرتبط

مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی