خانما هفته شیشم علایمی ندارم طبیعیه؟؟؟

۴ پاسخ

منم ندارم عزیز ولی کمی نگرانم

اره گلی طبیعیه از هفته های دیگه علائمت شرو میشه شیش هفته خیلی زوده برای من ۸ هفته سه روز تهوع داشتم بعدش دیگه قطع شد الان دو روزه مریض شدم سرما خورده بهم..دوباره شرو کردم

اره عزیزم

آره عزیزم طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان تو دِلیم😍❤️ مامان تو دِلیم😍❤️ هفته ششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته هشتم بارداری
مامان کیان و کمند
🩵🩷 مامان کیان و کمند 🩵🩷 هفته سی‌ویکم بارداری