پیاده روی توهفته های ما خوبه؟

۷ پاسخ

اگ درد نمیگرت ارع من درد زیر شکم و واژن میگیرم

بیشتر از ۲۰ دیقه نباید باشه
من زیاد راه رفتم شدید ورم کردم

دکتر به من گفت روزی نیم ساعت پیاده روی کن

من امروز یه ده دقیقه راه رفتم تو خیابون گفتم یه هوایی عوض کنم ..کمردرد شدید شدم کنار خیابون نشستم ..سریع اسنپ گرفتم اومدم خونه ..ازهمون موقع اومدم درازکشم

اگه مشکلی نباشه فکر‌کنم بشه و از روزی 10,15دقیقه باید شروع کنی

منه دکتر گفت نه انجام نده

ارع کم

سوال های مرتبط

مامان ارمیاجون مامان ارمیاجون هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓🤍 مامان توت فرنگی🍓🤍 هفته سی‌ام بارداری
مامان ابولفضل مامان ابولفضل ۹ ماهگی
مامان ابرا☁️ مامان ابرا☁️ روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب وعلی اکبر مامان زینب وعلی اکبر ۹ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان سارا❤🍒 مامان سارا❤🍒 ۶ ماهگی