میگم توهفته های ما نیاز ساک بچمونو ببندیم؟؟؟

۱۰ پاسخ

ببندین دیگه، با این شرایط و ضعیت هیچی مشخص نمیکنه.

من حتی سیسمونی کامل نگرفتم اسباب بازیاش مونده تا بعد اتاق بچینم بعد ساک اماده کنم

اگه خریدی و آمادس ببند

خیلی زوده خاهر ۳۵ هفته به بعد ببند

منم هنوز نبستم ساکشو

فک کنم از هفته های ۳۴ باشه وقت مناسبی هست حالا شرایط و نظر هر کسی متفاوته

بنظرم زوده هنوز منم نبستم

من که نه هنوز ساکشو بستم نه وسایلش چیدم همه چی همین جور مونده

هنوز خیلی زوده 😅

بنظرم ببند آماده داشته باشی بد نیست که

سوال های مرتبط

مامان so.pa مامان so.pa ۴ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۶ ماهگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱۲ ماهگی
مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی
مامان ماهورا🩷 مامان ماهورا🩷 ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان نــ✨ـــورا مامان نــ✨ـــورا ۱۲ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی