ببندین دیگه، با این شرایط و ضعیت هیچی مشخص نمیکنه.
من حتی سیسمونی کامل نگرفتم اسباب بازیاش مونده تا بعد اتاق بچینم بعد ساک اماده کنم
اگه خریدی و آمادس ببند
خیلی زوده خاهر ۳۵ هفته به بعد ببند
منم هنوز نبستم ساکشو
فک کنم از هفته های ۳۴ باشه وقت مناسبی هست حالا شرایط و نظر هر کسی متفاوته
بنظرم زوده هنوز منم نبستم
من که نه هنوز ساکشو بستم نه وسایلش چیدم همه چی همین جور مونده
هنوز خیلی زوده 😅
بنظرم ببند آماده داشته باشی بد نیست که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.