بچع ها خاویار ضرر داره بخورم؟؟؟

۴ پاسخ

اینجا هرچی بپرسی ضرره😅

حالا نخورم

خاویار رو من شنیدم خیلی خیلی گرمه
تو سن پایین بارداری زیاد نخور ازش

نه عزیزم ضرر نداره در هفته دو بار میتونی بخوری

سوال های مرتبط

مامان ماهورا💖 مامان ماهورا💖 ۸ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان فربد خان🌺🧿 مامان فربد خان🌺🧿 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان توراهـی👶🏻♡ مامان توراهـی👶🏻♡ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه 😍 مامان جوجه 😍 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 💙mahva🩷mahyar مامان 💙mahva🩷mahyar روزهای ابتدایی تولد