خانما تو‌دوران بارداری آب سرد ضرر نداره ؟

۵ پاسخ

آره عزیزم خیلی ضرر داره ب جاش نوشابه بخور🙃

دیشب خاله همسرم به من گفت آب خیلی یخ نخور جای یخ تکیه نده باعث میشه بچه سردش بشه قولنج کنه خودشو سفت میکنه بعد میگی دل درد دارم😅

Whatttttttttttttttt??????💔💆🏻‍♀️😮‍💨

😁😂😂😂😂😂😂😂😂😂

😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

سوال های مرتبط

مامان آقاشاهان👶👑 مامان آقاشاهان👶👑 ۶ ماهگی
مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان 💜ارمیا💜 مامان 💜ارمیا💜 ۱ ماهگی
مامان آریل💙🌸💙 مامان آریل💙🌸💙 ۹ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌ام بارداری