بعد استفراغ چی بخوریم معده اروم بشه ؟ 😔

۸ پاسخ

تا ۱ ساعت بعدش چیزی نباید بخورین چون معده هنوز ملتهب هست

بنظرم هیچی نخوری بهتره چون بدتر میشی

موز خوبع

یه قاشق عسل خالی خالی مزه مزه کن.

آب خوبه اونم خنک قلپ قلپ بخور

عرق نعنا

اگه میتونی ۲قلپ نوشابه بخور همون آن اروم میشی

بستنی یخی😢

سوال های مرتبط

مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی
مامان رقیه🍓🐣 مامان رقیه🍓🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری