خانما بعد زایمان چی بخوریم شیر زیاد بشه

۱۱ پاسخ

ماهی

رازیانه خیلی شیر اضافه میکنه

بعداز هر وعده غذا یه کاسه اش دوغی که با ماست درست شده بخور
من‌ سر هردوتا بچم مادرشوهرم برام درست میکرد خیلی خوب بود

قطره شیر افزار بخور اگر دختر هست نی نی اگر پسره نخور چون رازیانه داره بای. از داروخانه قرص شیرافزا بگیری و بگی که پسره مدلی هست که رازیانه نداره
توی خوراکت هم چیزای مقوی باید بخوری و سبزیجات مخصوصا کاهو شنیدم خیلی خوبه ، آب هویج خوبه خیلی برعکس توی بارداری نباید خورد بعدش آب هویج عالیه

بادیون یا نبات آسیاب کن داشته باش
چون بشدت شیر افزا هست
غذاهای آبکی و کربوهیدرات دار خیلی شیر افزا هستن یادمه هر موقع ماکارونی می‌خوردم شیرم رگ میکرد

آبگوشت،سوپ،آب هویج،چای کم رنگ

قرص شیرافزا،عالیه

گوشت و مرغ و آجیل
غذای خوب شیر خوب و زیاد

اینو بخور

تصویر

من خواهرم شیرماجان میخورد، کاچی و حلیم و ...

یه دکتر میگفت اگه دختر داری رازیانه بخور اگه پسر داری انگور

سوال های مرتبط

مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی
مامان اِلارا💖 مامان اِلارا💖 ۱۰ ماهگی
مامان تو دلی قشنگم مامان تو دلی قشنگم ۷ ماهگی
مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری