مامانای هم هفته من
چی بخوریم که وزن نینی زیاد بشه 🫶🏻😍

۵ پاسخ

الان زوده از ۲۸ و ۲۹ مهمه
لبنیات
کباب
دلستر
بادام هندی

من بخاطر ویار های شدیدی که دارم ۷ کیلو کم کردم و خیلی نگرانم بچم ضعیف بشه😔

اخه از الان میگن نخوریم خودمون وزن میگیریم از ۸ ماه به بعد زمان وزن گیریه جنینه یعنی من اشتباه متوجه شدم؟

انومالی رفتی گلم چن گرم بود قشنگم مغزیجات بیشتر مصرف کن

تخم مرغ ابپز هروز بخور با ۱۴ تا بادام من انقد خوردم زده شدم😂بعد ک زده شدم وزنش هی اومد پایین😑😑حالا گذاشتم ماه اخر دوباره خودمو ببندم ب اینا

سوال های مرتبط

مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۸ ماهگی
مامان لیانا 🐣 مامان لیانا 🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی
مامان فندق هام🩵🩷🩵 مامان فندق هام🩵🩷🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری