سلام چی بخورم وزن بچم زیاد شه

تصویر
۱۰ پاسخ

مغزیجات
آجیل
کباب

شیر موز

کباااب بادوم درختی

شیرموز شیروخرما حبوبات ماکارونی حلیم آجیل بستنی

حبوبات آبگوشت حلیم آش کباب بستنی

خوبه ک بنطرم

وزنش ۱۴۶۷گرم؟

من تو ۳۲ هفتگی رفتم سونو وزن ۲۰۵۰ بود وزنش با اینکه غذا کم میخوردم ولی جایگزین میکردم تا اذیت نشه بچم بستنی تنقلات پسته گردو کشمش بادوم میوه و قرص ویتامین d3 آهن فولیک اسید خدارو شکر وزنش رو اینجوری زیاد کردم

به نظر من بستنی خیلی تاثیر داره اما سعی کن با مراعات بخوری
من ۳۱ هفته رفتم ۱۶۰۰ بود گفتن یه کم کمه
همش بستنی خوردم ولی زیاده روی کردم گلوم عفونت کرد
الان بچم ۳۵۰۰

شیر_گردو_بادوم

سوال های مرتبط

مامان مامان امیرعلی❤️ مامان مامان امیرعلی❤️ ۵ ماهگی
مامان آرین😍❤️ مامان آرین😍❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان شاهان گل پسرمون مامان شاهان گل پسرمون تولد
مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته بیست‌ونهم بارداری