حلیمم خوبه
جوانه گندم
دکترم ب من میگفت بستنی خیلی تاثیر داره با حبوبات
پسته و بادوم هندی،تخم مرغ ابپز، موز ،کباب، فیله مرغ
بستنی زیاد نخوری که قنداق بالا میره ، من از دکترم پرسیدم گفت هفته ای یه دونه بیشتر نخور، با اینکه همه آزمایش هام خوب بود و قند ندارم خداروشکر ولی اجازه نداده
بستنی حبوبات مغزیجات کباب تخم مرغ
مغز ها :
بادام درختی ، فندق، گردو ، بادام زمینی
سیب زمینی ، تخم مرغ آب پز ، آبگوشت،
حبوبات : نخود خیلی خوبه و لوبیا و عدس
چ قدر بود؟
سلام حلیم گندم بخور. شیر. بستنی وانیلی. خرما. موز هفته ۲تا بخور بیشتر نه چون پتاسیوم داره
حلیم .کباب .کوبیده .ماهی .مغزیجات
فرنی میوه آبگوشت و مکمل های ک دکتر بت داده سروقت بخور
شیر موز
چقدر بود چند هفته ای؟
بستنی کباب شیرموز سمنو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.