۱۴ پاسخ

حلیمم خوبه

جوانه گندم

دکترم ب من میگفت بستنی خیلی تاثیر داره با حبوبات

پسته و بادوم هندی،تخم مرغ ابپز، موز ،کباب، فیله مرغ

بستنی زیاد نخوری که قنداق بالا میره ، من از دکترم پرسیدم گفت هفته ای یه دونه بیشتر نخور، با اینکه همه آزمایش هام خوب بود و قند ندارم خداروشکر ولی اجازه نداده

بستنی حبوبات مغزیجات کباب تخم مرغ

مغز ها :
بادام درختی ، فندق، گردو ، بادام زمینی

سیب زمینی ، تخم مرغ آب پز ، آبگوشت،
حبوبات : نخود خیلی خوبه و لوبیا و عدس

چ قدر بود؟

سلام حلیم گندم بخور. شیر. بستنی وانیلی. خرما. موز هفته ۲تا بخور بیشتر نه چون پتاسیوم داره

حلیم .کباب .کوبیده .ماهی .مغزیجات

فرنی میوه آبگوشت و مکمل های ک دکتر بت داده سروقت بخور

شیر موز

چقدر بود چند هفته ای؟

بستنی کباب شیرموز سمنو

سوال های مرتبط

مامان آرین😍❤️ مامان آرین😍❤️ هفته چهلم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین ۱۱ ماهگی