سلام.
خانوما چی بخورم که وزن بچم زیاد بشه؟

۶ پاسخ

من ویار داشتم نمیتونستم چیزی بخورم الان همون عادت مونده تو سرم،تا چیزی میخورم میمیرم از درد معده🤦🏻‍♀️

بستنی افزایش وزن نمیده چون قند و چربیه،مواد پروتیینی باید زیاد بخورید

شیر/بادوم/بستنی/خرما

حلیم آبگوشت. مغزیجات .بستنی .کباب

اناناس تخم مرغ آب پز مغزی جات

حکیم گوشت ماهیچه
مغزیجات
شیربادام
میوه
آبگوشت
سیب زمینی و تخم مرغ

سوال های مرتبط

مامان آرین😍❤️ مامان آرین😍❤️ هفته چهلم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین ۱۱ ماهگی
مامان مامان امیرعلی❤️ مامان مامان امیرعلی❤️ ۵ ماهگی
مامان دنیرا ❤️ مامان دنیرا ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کودک مامان کودک هفته سی‌وچهارم بارداری