خانوما چی بخورم شیرم زیادبشه

۷ پاسخ

🤔🤫🤫🤫

شیرافزا😁

قطره شیر افزار ،بادام,ماهی،ماالشعیر،آبگوشت بدون حبوبات و کلا مایعات زیاد بخور

قرص دومپریدون ۱۰ میخورم عالیه

قرص شیرافزا لاکتاول
اب هویج
ابگوشت بدون نخود
ماهی
چای و خرما

من قرص لاکتاول میخورم خوبه

منم لایک کن ببینم😄💋

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱ ماهگی
مامان نخود مامان نخود ۶ ماهگی