آنومالی هم آزمایش داره؟

۷ پاسخ

اگر نیاز باشه 15 هفته براتون مینویسن اگرم نباشه نه فقط سونو داره

ی غربالگری هفته ۱۶ هستش

دکتر من ک گف نیاز نیس

ی غربالگری داره هفته۱۶

ازمایش غربالگری دومه که از ۱۵ هفته دیگه انجام میدن

بله داره بعضی از دکترا مینویسن
هفته ۱۵ تا ۱۷ انجام میشه

نه فقط سونو

سوال های مرتبط

مامان دنیرا ❤️ مامان دنیرا ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان رستا خانوم مامان رستا خانوم ۹ ماهگی
مامان امیر رضا مامان امیر رضا ۴ ماهگی
مامان گلوریا   💝💖💗 مامان گلوریا 💝💖💗 ۱ ماهگی
مامان ⭐⭐⭐ مامان ⭐⭐⭐ ۵ ماهگی
مامان گیلاسچه🍒 مامان گیلاسچه🍒 ۲ ماهگی
مامان آلا 💕🥺 مامان آلا 💕🥺 ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی نقلی🩷 مامان نی نی نقلی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان Fandogh مامان Fandogh هفته بیستم بارداری
مامان دنیام🩵🩷 مامان دنیام🩵🩷 هفته شانزدهم بارداری
مامان کوهیار🤎 مامان کوهیار🤎 ۸ ماهگی