سلام مامانا
واسه وزن گیری جنین چیا بخورم خوبه؟؟

۹ پاسخ

بستنی عالیه اگه دیابت نداری
حلیم
عدسی و حبوبات
بادوم درختی
تخم مرغ مخصوصا آب پز روزی یکی
کره بادوم زمینی اگه حساسیت نداری
نون تست

آبجی من سر پسرم گفتن وزن کمه من روزی دوتا تخم مرغ هفته ای دوبار اش رشته پر حبوبات و مهم ترین ی مشت بادوم زمینی و کلم بروکلی بخار پز شده بچم تو پنج هفته وزنش رفت بالا و موقع زایمان ۳۸۹۰ بود

من بعد۳۲هفتع هر روز ی دونع بستنی میخوردم میگن خوبع برای وزن گیری

۸ لیوان آب

هر روز دوتا تخم مرغ
هر روز ۲۵۰ گرم مرغ یا ماهی
عدس و لوبیا
پسته گردو بادام ،بادام زمینی
روزی دو لیوان شیر دو پیاله ماست

تخم مرغ خیلی خوبه

تخم مرغ ابپز؟یکی یا ۲تا؟

بستی حلیم آبگوشت عدسی

حبوبات تخم مرغ سبزیجات مغزیجات

سوال های مرتبط

مامان نلا مامان نلا روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسس خانوم مامان پرنسس خانوم ۹ ماهگی
مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۹ ماهگی