سلام خانما برای وزن گیری جنین چیا بخورم؟

۴ پاسخ

بادام درختی آجیل
در هفته سه بار تخم مرغ آب پز
پروتئین، ماهی، لبنیات به خصوص شیر، خرما اینا خیلی عالین من همینا رو میخوردم زیاد رفتم سنو وزن و رشد دیروز گفت عالیه بچه تپله صدک ۷۵هست

خرما و آجیل و حلیم

حلیم کباب گوشت قرمز یا فیله بادام خرما

آجیل مخصوصا بادوم، انواع کباب خیلی تاثیر داره

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان نلا مامان نلا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 ۱۱ ماهگی
مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامان ویانا خانم مامان ویانا خانم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان یونا مامان یونا ۳ ماهگی