برای وزن گیری جنین از کی باید شروع کنم و چیا بخورم؟

۶ پاسخ

فکر کنم از ماه هفتم شروع میشه وزن گیریش🤔

شنیدم از ۲۸ هفته
مصرف پروتئین تخم مرغ ابپز ،شیر ،حبوبات، کباب ، گوشت ، اجیل ،بستنی و...
کربوهیدرات مثل برنج و ماکارونی و نان هم محدود باشه که خودتون اضافه وزن الکی نگیرید.

وزن جنین از ۲۸ هفته مهم میشه که میری سونو رشد
مغزیجات
بستنی اگر قند نداری
حلیم
ابگوشت
عدسی
سیب زمینی پخته شده
کره بادام زمینی
تخم مرغ ابپز اینا شنیدم به جنین وزن میده

شیرموز مغزیجات از الان بخور
ماه اخر گوشت کبابی خیلی جوابه

از ۳۰‌هفته
تخم مرغ اب پز
کباب
ژله
مغزی جات

یکی بیاد جواب این دوستمونو بده،سوال منم هست😇

سوال های مرتبط

مامان پرنسس خانوم مامان پرنسس خانوم ۹ ماهگی
مامان نلا مامان نلا روزهای ابتدایی تولد
مامان علیرضاوتو راهی مامان علیرضاوتو راهی ۱۰ ماهگی
مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان ماهان ❤️❤️ مامان ماهان ❤️❤️ ۲ ماهگی