رفقا چیا خوبه برا وزن گیری بهتر جنین بخورم

۷ پاسخ

تخم مرغ آبپز من یک روز درمیان دوتا میخورم
مربا بالنگ میخورم
کره بادام زمینی
گوشت پخته
آجیل روزی ی لیوان از همه مدل
میوه هم هرروز باید بخوری ولی حواست ب وزن خودتم باشع
لیدی میل معجزس

تخم مرغ. حبوباب عدس. لوبیا. نخود.. ابگوشت. حلیم. موز. پنیر. شیر. کره بادوم زمینی. بادوم درختی

روزی دوتا تخم مرغ صبحانه بخور..تو وعده ناهار حتما پروتئین(گوشت،مرغ،ماهی) باشه و میان وعده هات انجیز خشک و مغزیجات بخور و برای شامم عدسی و لوبیا اینا خیلی تاثیر گذاره

سمنو.تخم مرغ.پروتین.گوشت .حبوبات
بادوم و گردو

حلیم

کباب
مغزیجات.
بستنی
دلستر

تخم مرغ_ مغزیجات _ کباب

سوال های مرتبط

مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 ۱۱ ماهگی
مامان نلا مامان نلا روزهای ابتدایی تولد
مامان باران وجانان🩷 مامان باران وجانان🩷 ۸ ماهگی
مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان پرنسس خانوم مامان پرنسس خانوم ۹ ماهگی
مامان دلوین🤰 مامان دلوین🤰 روزهای ابتدایی تولد
مامان طنین🩷 مامان طنین🩷 هفته سی‌ودوم بارداری