۷ پاسخ

نان خارجی منظورتونه ؟

نان‌ بهتره‌ شبیه‌ به‌ شیرمادره

من نان یک میدم

وزن دهی نان از بقیه بیشتره

من ک نان دادم و بهش ساخته بود

اپتامیل میگن برا نوزاد بهتره مزه شیر مادر میده منم اپتامیل گرفتم

اپتامیل

سوال های مرتبط

مامان نیارا مامان نیارا ۱۱ ماهگی
مامان جـوجــه🐥 مامان جـوجــه🐥 ۱۳ ماهگی
مامان گیسوطلا💛 مامان گیسوطلا💛 ۹ ماهگی
مامان دلین 😍 مامان دلین 😍 ۵ ماهگی
مامان اراد مامان اراد ۸ ماهگی
مامان ✨آروشا ✨🧚‍♂️ مامان ✨آروشا ✨🧚‍♂️ ۴ ماهگی
مامان علی آقا😍🩵 مامان علی آقا😍🩵 ۱۳ ماهگی
مامان نویان و دایان مامان نویان و دایان ۱۳ ماهگی