۷ پاسخ

استرس نداشته باش و به خدا بسپر

به هیچ عنوان زودتر از 8هفته نرو، ممکنه قلب دور تشکیل بشه و الکی استرس میگیری

هیچی بهش فکر نکن متنای منفی نخون نزار استرس بهت وارد بشه یهو ۶،۷ هفتگی میری میگه تشکیل شده بی دردسر
اینکه میگم چیز منفی نخون چون من تو گهواره و گوگل رو میخوندم بشدتم استرسی میشدم دوبارم زود رفتم جنین تشکیل نشده بود مردم و زنده شده اخر ۶ هفته و ۴ روز اگه اشتباه نکنم رفتم و قلب دیده شده ولی چون کوچیک بود صداشو تو ۸هفتگی شنیدم

هیچی خواست خدا

بادوم پسته خرما بخور استرس نداشته باش

شیر زیاد بخور

سلام فقد استرس نداشته باش و چیزایی ک برای تشکیل قلب خوبه بخور مثل بادوم درختی وبادوم هندی

سوال های مرتبط

مامان کآرن💕 مامان کآرن💕 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فسقلی🩵👶🏻 مامان فسقلی🩵👶🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فسقلی🤰💕✨ مامان فسقلی🤰💕✨ هفته نهم بارداری