خانوماآش رشته بده توهفته هایه من؟

۱۲ پاسخ

آش رشته هیچ منعی نداره سخت نگیرید همونا هم ک منع هست زیادی میگن برا حتی ای که پسره هم زعفران مرتب خوردم چیزای گرم اینا ولی بعدش خنکی میخورم

بخور نوش جان منم میخورم همش انواع اش هارو😁🤭

نه خوبه فقط نفخ اگه اذیتت نکنه،من دو روز پشت سر هم خوردم خیییلی اذیت شدم نفخ و دل درد داشتم

من که یه دل سیر میخوردم😋

نه عالیه

نه تا میتونی بخور منم زیاد خوردم😁😁

نفخ داره دیگه ولی نوش جونت حبوبات پروتئین داره
ولی زیاده روی نکن تو خوردنش

نه عزیزم چرا بد باشه

نه براچی؟فقط نفخ حبوباتو باید بگیری

اتفاقا آش خیلی مفیده ولی سیر داغ زیاد نخور

ن عزيزم منم خوردم ولي كم بخور ب خاطر نفخ حبوبات

فک نکنم

سوال های مرتبط

زینب صداقت منش زینب صداقت منش قصد بارداری
مامان امیر مهدی مامان امیر مهدی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان بچم مامان بچم هفته دوازدهم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان so.pa مامان so.pa ۴ ماهگی
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان نی‌نی🩷🧿 مامان نی‌نی🩷🧿 ۸ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان so.pa مامان so.pa ۴ ماهگی
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان so.pa مامان so.pa ۴ ماهگی