۶ پاسخ

میگن پرز میگیره نمیدونم والا

هم پرز میگیره هم دید در شب نداره برای اندازه گیری و چون از موم عسله زود فاسد میشه در کل اونت و بی بی سیل و دکتر و براونز از اینا بهتره

اونت خیلب خوبه

هم اعدادش تو شب خونده نمیشه هم پرز میگیره، دخترداییم واسه بچش ازین گرفت بچه همش گریه میکرد دکتر گفت دکتربراون بگیر ، خیالت راحت میشه بچه کولیک و دل درد نمیگیره

پس چه شیشه شیری خوبه

خیلی تبلیغشو دیدم ولی حس میکنم واسه بچه بزرگه

سوال های مرتبط

مامان 🩷لنا🩷 مامان 🩷لنا🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه امام رضا😍 مامان هدیه امام رضا😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان رُزا🌹🎀 مامان رُزا🌹🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیام جون🐣🦋💫 مامان لیام جون🐣🦋💫 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق کوچولو😘 مامان فندوق کوچولو😘 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان نورا خانم🌞 مامان نورا خانم🌞 هفته بیست‌وششم بارداری