برا وزن گیری جنین چی بخورم خانوما

۱۱ پاسخ

من هر چی گیرم میاد میخورم .اینکه چی مفیدع نمیدونم..بادام میخورم آجیل میوه کباب

بستنی
عدسی
حلیم
مغزیجات

عزیزم مولتی ویتامین لیدی میل گوشت کبابی فیله مرغ و ماهی کشمش خرما مغزیجات موز انبه خربزه زردآلو

۲۱ ب بد باید بخوری

عزیزم بهم درخواست میدی
درخواستی هام پره❤️

خرما شیر انجیر اجیل تخم مرغ هرروز
فعالیت روزانه درحد متعادل داشته باش که خونرسانی خوب انجام بشه

بزن تو گوگل برات میاره

دلستر مغزیجات

آجیل حلیم بستنی هم شنیدم خوبه

من هر روز برای میان وعده کره بادوم زمین و خرما و گردو میخورم هر ۳ تاش عالیه روزانه مصرف کن

رفتی سونو؟ وزنش رو بهت گفتن؟

سوال های مرتبط

مامان کیان  👶🏻🩵 مامان کیان 👶🏻🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان پناه کوچولو💕🩷 مامان پناه کوچولو💕🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آنیا  و آریا مامان آنیا و آریا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان والا
👶🏻🤍🩵💙 مامان والا 👶🏻🤍🩵💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان هانیس خانوم👼 مامان هانیس خانوم👼 ۷ ماهگی
مامان معید مامان معید هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🩵عزیزِقلبم مامان 🩵عزیزِقلبم هفته سی‌ودوم بارداری