۱۱ پاسخ

سلام گلم من دیروز رفتم یک ملیون و هشتصد

٢/٦٠٠ آنومالي ٢/٦٠٠ اكو قلب جنين

من دو روز پیش ۱۷۴۶ رفتم

2و نیم عزیزم

من 1800

ی ماه پیش ۲۴۰۰ شد

قیمت nt چند هست؟

من اصفهانم ۱۹۸۰ شد ازش پرسیدم با بیمه اینقدر شد گفت کلا سونو انومالی و ان تی آزاد هستن
وقتی آزاده هرچی بخوان میگیرن

تو زیر شکمت نبض میزنه؟؟؟

من مشهد رفتم آنومالی یک و دویست

من ۱۶۰۰ رفتم

سوال های مرتبط

مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی
مامان مامان 💫ماهلین مامان مامان 💫ماهلین ۸ ماهگی
مامان رقیه💗🍓 مامان رقیه💗🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ارمان و فرهان مامان ارمان و فرهان ۵ ماهگی
مامان امید زندگیم مامان امید زندگیم ۹ ماهگی