سلام آزمایشم چطوره هفته دیگه میرم دکتر

تصویر
۳ پاسخ

احتمالا هم عفونت و التهاب دارید و هم کم خونی...

خداروشکر خوبه
هرچی تو ازمایشت پایین ،برای منم پایین بود 😅مشکلی نیست ،طبیعی هست

قند اینات اوکی هست
اما گلبول سفید خونت زیاده و گلبول قرمز کم

سوال های مرتبط

مامان آرش .پرنسا مامان آرش .پرنسا ۵ ماهگی
مامان ویرا &آیرا مامان ویرا &آیرا ۱۲ ماهگی
مامان النا💕 مامان النا💕 ۱۰ ماهگی
مامان ژیوان💙 مامان ژیوان💙 ۳ ماهگی
مامان مهدی مامان مهدی ۵ ماهگی
مامان مامان شایلین مامان مامان شایلین ۱ ماهگی
مامان nini مامان nini روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نخودسبز🩷 مامان نخودسبز🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۱ ماهگی