سلام
مامانا برای یبوست چی خوبه بخورم؟

۸ پاسخ

انجیر خیس کن بخور

زردآلو.اب انجیر.برگه زردآلو،الو

سلام مهربون شیاف کره

گل پر دم کن بخور... لواشک ... پفیلا ... شربت انجیر عالیه

اب انجیر خیسونده

انجیرخشک رو بخیسون بخور
ناشتا آب ولرم بخور اگه میتونی

انجیر خیس کن بخور

هلو ، زرد آلو

سوال های مرتبط

مامان دوتا دختر مامان دوتا دختر هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تودلی🤰🥹 مامان تودلی🤰🥹 هفته دوازدهم بارداری
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق...😍 مامان فندق...😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه🐥💙🤰 مامان جوجه🐥💙🤰 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مَهیار👶 مامان مَهیار👶 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجم مامان جوجم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق🤱♥️ مامان فندق🤱♥️ هفته یازدهم بارداری
مامان انبه کوچولو🩷😋 مامان انبه کوچولو🩷😋 هفته شانزدهم بارداری