دخترا کسی بوده ۲۹هفته بره ازمایش گلوکز

۵ پاسخ

آره من

رفتن ک میتونی بری ولی دیره . اصل ازمایش از ۲۴ هفته ی تمام تا ۲۸ هفته ست . ولی خب هرچی دیرتربری دیرتر میفهمی قند و تیروئید و کم خونی و اینا داری

من امروز میخام برم😵‍💫

من ۲۸بودم رفتم

اره من

سوال های مرتبط

مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وششم بارداری
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وسوم بارداری