خانوما کاچی بخوورم؟؟؟؟

۱۱ پاسخ

کاچیو واسه کسایی که میخوان پریود بشن یا شدن ، و برای زاچ درست میکنن که بخوره رحمش تمیز بشه ، اگه بچتو دوست داری نخور بعد زایمان هم نخور چون بچه زردی میگیره

.نه عزیزم

کاچی چه فرقی با حلوا داره؟ من اصلا نمیدونم چیه

نه اصلا
منم خیلی هوس کاچی کرده بودم به جاش حلوا درست کردم البته بدون زعفرون و هل و چیز های گرم

من دو بار تا الان خوردم ولی در حد خیلی کم یه پیاله کوچیک

اگ توش زعفران ندار گرمی نریختی ساده اس در حد یه پیاله اشکال ندار

به جاش سمنو بگیر بخور خوبم هست

کاچی مگه زعفرون و دارچین و.....یه عالمه داروی گرم داخلش نیست
شما بارداریا😑

ننههههه

عع نخوریاااا

ن سقط اوره

سوال های مرتبط

مامان آفرینش مامان آفرینش هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان نوتلا🧸🩵 مامان مامان نوتلا🧸🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فسقلیا مامان فسقلیا ۲ ماهگی
مامان مهرسام💙 مامان مهرسام💙 ۴ ماهگی
مامان آقا پارسا 👶 مامان آقا پارسا 👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان رستا خانوم🩷 مامان رستا خانوم🩷 ۵ ماهگی
مامان نمیدانم هنوز مامان نمیدانم هنوز هفته هفدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته هجدهم بارداری