سلام شما اسید فولیک چند می خورین

۶ پاسخ

من رووفولیک‌ میخورم

سلام عزیزم من آنلاین شاپ زدم و سیسمونی آوردم با قیمت مناسب اگه هنوز برا نی نی تو راهیت چیزی نگرفتی میتونی از من بخری
ای دی کانال روبیکا
Melikakidss

من چون مریضی خاص دارم پنج مصرف میکنم

منم یک میخورم

اسید فولیک ۱

عزیزم۱

سوال های مرتبط

مامان آرتا مامان آرتا هفته پانزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا🩷 رضا🩵 مامان نورا🩷 رضا🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسرنازم ودلبرکم مامان پسرنازم ودلبرکم هفته سی‌وهشتم بارداری