بچه ها یبوست گرفتمه چیکار کنم 🥺

۹ پاسخ

برگه زردالو
انجیر
شیر
هم خوبه

شربت لاکسمل با مایعات زیاد بخور عالیه

کلن آب زیاد، میوه و سبزیجات ، زردالو و روغن زیتون خیلی موثره

دکترم به من پسیلیوم داد

به دکترت بگو دارو استفاده کن. حتی داروخانه هم بری بگی بارداری داروی مناسب بهت میدند

سعی کن با چیزای طبیعی یبوستت رو رفع کنی تا اینکه دارو مصرف کنی اگر نشد به دکترت بگو تا بهت دارو بده

روغن زیتون ناشتا خیلی موثره
پشت بندش تب گرم بخور

روغن زیتون و کاهو زیااااد. کلا همیشه سبزی تو سفره باشه میوه هم بخور آلو و زردآلو و اینا

زردآلو بخور

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه❤️ مامان پناه❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵هایکا🩵 مامان 🩵هایکا🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز هفته هجدهم بارداری