بچه ها یبوست دارم چیکار کنم

۵ پاسخ

انجیر خیس خورده بخور،صبا ناشتا یه استکان اب ‌ولرم

روغن زیتون بخور روی غذات یاسالاد بریز کیوی گلابی ،برگه زردالو الو بریز توی خورش قیمه یا سوپت اب فراوون بخور از خواب که بیدارمیشی اب ولرم بخور

الو انجیر لواشک خونگی

با سالادت روغن زیتون بخور.کیوی هم عالیه
شیر گرم کن اخر شبا بخور

شربت لاکسی ژل یا لاکتولوز
با چند لیوان آب بخور

سوال های مرتبط

مامان آقا هامین مامان آقا هامین ۶ ماهگی
مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۶ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هفدهم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز هفته هجدهم بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان مامان گیلاس مامان مامان گیلاس هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فسقلی❤️ مامان فسقلی❤️ هفته یازدهم بارداری