بچه ها یبوست شذید گرفتم چیکار کنم😶‍🌫️

۱۲ پاسخ

ترشک درست کن بخور عالیه

از دکترت دارو بگیر
زور نزن طول سرویکست میاد پایین

برگ زردالو رو با اب خیس بده بخور
گوجه فرنگی بخور
الو و گلابی و انجیر بخور
لواشک و الوچه خونگی بخور
گلاب خیلی استفاده نکن نرمی رحم میاره
شربت ملیم هم میتونی بگیری برای من دکترم شربتی ک نوشت منیزیم بود چون دلدردم میگیرم

زرد آلو بخور عزیزم

مامانامن پریروزرفتم براسونوتشکیل قلب گفت که قلبش ضعیفه ولی قابل قبوله الان اگ شنبه ام برم سونومشکلی داره؟

انجیربخور

انجیر تو گلاب خیس کن بخور
ماست باگل محمدی زیاد
آلو بخور
من دکترم شربت لاکسی ژل بهم داد
آب زیاد بخور لواشک بخور

یک ساعت دسشویی بودم موفق نشدم

دیروز اشکم در اومد دیگه

سلام از داروخونه شربت باریج مخصوص یبوست و بارداران‌هستش بگیر عزیزم

سوپ بخور

انجیر بخور

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان ابرا مامان ابرا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامي من مامان مامي من هفته نهم بارداری
مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه 😍 مامان جوجه 😍 هفته بیست‌ویکم بارداری