بچه ها من یبوست گرفتم خیلی اذیتم
چی بخورم بهتربشم؟

۱۰ پاسخ

شیر بخور

وای درکت میکنم منم همین بودم
فقط غذاهای سنگین نخور وعده هاتو کوچیک کن
پیاده روی کن

خیلی اوضاعت خرابه؟؟؟یکم اب با چندتا خرما روی شعله حرارت بده الو هم بریز ،سرد شد بخور ،راه هم برو حتمی عمل میکنه

انجیر

شربت لاکسی ژل

الو زردالو شربت ملین

انجیر خیس بده بخور روغن زیتون هم استفاده کن

زرد الو اصلا تو سه ماهه اول خوب نیس .اهنش بالاس باعث سقط میشه خواهشا نخور

خیار وتوت فرنگی

انجیر خشک تو شیر خیس بده ناشتا بخور
به‌گوجه روغن زیتون و آبلیمو بزن بخور
آلو تو آب خیس بده بخور
سالاد با روغن زیتون حالا اگه می ترسی نفخ کنی یه کم نعنا خشک بریز روش
و آب زیاد بخور حداقل هشت تا لیوان

سوال های مرتبط

مامان معجزه الله مامان معجزه الله هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته یازدهم بارداری
مامان ابرا مامان ابرا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 هفته سی‌ونهم بارداری