یبوست گرفتم چیکار کنم ؟😑😑

۱۱ پاسخ

درد بدیه من ک داغونم

وای وای نگو که من داغونم 😑
انجیر خیس کن بخور یه شب تا صبح بزار بمونه
الو خشک _آلوبخارا هم خیلی جوابه ولی کم بخور اسهال نشی
کیوی بخور هرروز
روغن زیتون یه زره توی غذا بریز بخور
سبزیجات بیشتر بخور
دکتر به من گف برای اینکه دسشویی کنی توالت ایرانی بشینی بهتره
شربت هم خوبه منیزیوم یا لاکسی ژل
آلو اینارو هم خیس کن اگر تاثیر نداشت ایندفعه بپز بخور

کیوی بخور

زیتون وانجیر بخور

موز ناشتا که اصلا خوب نیست

انجیر خیس کرده بخور،کیوی ،اب زیاد در طول روز اینا کمک میکنه

انجیر رو بزار یه شب تا صبح تو آب بمونه بعد بخور
موز ناشتا بخور
کیوی هم خوبه
آلو خیس کن بخور

زیتون و روغت زیتون

میشه انجیر خورد مشکلی نداره؟؟؟

انجیر بخور شبی ۴ تا الو بخور

بخاطر حاملگیه🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ام بارداری
مامان رادوین 💙😍 مامان رادوین 💙😍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سی‌وهشتم بارداری